کرمکی ها LOL!!!!

جنبه داشته باشین

نظر یادتون نره!!!خخخخخخ

تصاویر ترول,ترول فیس بوک,ترول برای فیس بوک,تصاویر خنده دار فیس بوک,تصاویر کامنت گزاری فیسبوک,دانلود ترول فیس بوک,ترول های فیس بوک

 

یه روز یه نفر برای دوستش خاطره تعریف می کرده میگه :

یه بار تو جنگل گردش می کردم ، یهو یه شیره پرید جلوم .من شروع کردم به دویدن و شیره هم دنبالم لیز میخورد و می اومد.

در همین لحظه دوستش بهش گفت: بابا تو خیلی شجاعی.من اگه جا تو بودم شلوارم را جوری خراب می کردم که از پاچه های شلوارم بزنه بیرون.

دوستش میگه: پس فکر کردی برای چی شیره دنبالم لیز می خورد....

_________________________________________________________________

دختره داشته بافتني مي‌بافته، يه بوي بدي هم ميومده...

بهش ميگن: اين بوي بد مال چيه؟

جواب ميده: مامانم گفته يكي از زير، يكي از رو، يكي ول كن!!

________________________________________________________________

تهرانیه با ماشینش یه دختر سوار می كنه

مامورا جلوشو می گیرن میگن: خواهرم شما پیاده شو

تهرانیه با تعجب میگه: خواهر شماست؟ وضعش خرابه ها

_______________________________________________________________

یارو میره حموم غسل کنه میگه غسل جنایت میکنم استغفرالله

میگن بابا جنایت نه جنابت.

میگه آخه اونجور که من کردم ولله جنایت بود....

_________________________________________________________________

دختره نوشته : من از ازدواج خوشم نمیاد،شوهر آدمو محدود میكنه!

عزیز دل خواهر،بعضی از شوهرها هستن نامحدود میكنن! یعنی بنیه دارن در حد فیل

_______________________________________________________________

غضنفر رو زمین یک کرست پیدا می‌کنه، میگه: اااه...! بی فرهنگا خودشو میخورن، پوستشو «
میندازن زمین!

 



نظرات شما عزیزان:

(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت22:08---7 تير 1393
بیشور ادرس جدیدمو از کجا گیر اوردی من که نداده بودم

× بـے נڵ ×
ساعت21:24---7 تير 1393
باشه اشکالی نداره

× بـے נڵ ×
ساعت19:35---7 تير 1393
آپممممممممم
بعدشم اکشان خان آپ میکنی خبر بده این 100 بار دهه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. MR_NANA . شنبه 7 تير 1393 . 13:24
کرمکی ها LOL!!!!
About

CATEGORIES
TAGS
پاریس تم
دنیای مجازی
IR ترول
چشمك!
موشاپ
مداد رنگی
تفریح وسرگرمی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Problem?... zzz و آدرس l0v3u.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 921
بازدید کل : 24579
تعداد مطالب : 231
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1